Ieškote dovanos - įsigykite mūsų dovanų kuponą!

Nemokamas pristatymas nuo 89 EUR. Nemokamas atsiėmimas parduotuvėse!

Informacija klientams:+370 686 99909 info@teida.lt
Informacija klientams:+370 686 99909 info@teida.lt
PREKIŲ LIKUČIAI

1. Ar turite prekę? Ar galiu įsigyti e-parduotuvėje?

Pasitikrinti, ar prekę turime sandėlyje galite kiekvienoje jus dominančioje prekės kortelėje. Įprastai, jei prekė neturi dydžių ar kitų savybių pasirinkimų, prekėms, kurias turime sandėlyje, matomas aktyvus mygtukas Į krepšelį. Taip pat tekstas informaciniame blokelyje Pristatysime per 1-3 d.d. Turime: Sandėlyje. Jei prekės šiuo metu sandėlyje neturime – rodomas aktyvus mygtukas Teirautis dėl prekės.

Prekių kortelėse, turinčiose dydžių, spalvų, ar kitų savybių pasirinkimus, pateikiama informacija:

Perbrauktas dydžio pasirinkimas reiškia, kad šios prekės šiuo metu sandėlyje neturime, Tačiau kviečiame pasirinkti kad ir neturimą dydį ir pasitikrinti, ar turime jį fizinėse parduotuvėse. Jei jus dominanti prekė yra fizinėje parduotuvėje, tačiau neturite galimybės atvykti įsigyti vietoje - susisiekite su mumis, ir mes jums padėsime ją įsigyti. Kontaktai:+370 686 99909 info@teida.lt


2. Ar turite prekę fizinėje parduotuvėje?

Ši informacija yra prieinama kiekvienoje prekės kortelėje. Jei prekę turime bent vienoje iš mūsų parduotuvių, prekės kortelėje matysite informaciją:

https://www.teida.lt/image/editor/image(24).png

Jei prekė turi spalvų, dydžių ar kitų savybių pasirinkimus, šią informaciją matysite pasirinkę konkretų pasirinkimą. Pabrėžiame, kad prekių likučiai parduotuvėse nuolat kinta, pirkėjai lankosi fizinėse parduotuvėse, įsigyja prekes, todėl faktinis likutis tam tikrais atvejais gali skirtis nuo tinklapyje pateikiamos informacijos.

Jei mygtuko TURIME PARDUOTUVĖSE prekės kortelėje nematote – jos parduotuvėse nėra. Tokiu atveju, kviečiame aktyviai domėtis, susisiekti su mumis telefonu ar pateikti užklausą paspaudus mygtuką Teirautis dėl prekės. Kiekviena užklausa mums labai svarbi. Atsakysime jums, kai tik galėsime.


3. Kaip užsakyti prekę, kurios nėra sandėlyje, kada turėsite ją?

Kviečiame aktyviai domėtis, susisiekti su mumis telefonu ar pateikti užklausą paspaudus mygtuką Teirautis dėl prekės. Kiekviena užklausa mums labai svarbi. Atsakysime jums, kai tik galėsime.


4. Kaip prekių sąraše išsifiltruoti prekes, kurias turite e-parduotuvėje ar fizinėse parduotuvėse?

 Jūsų patogumu, prekių kategorijose yra pridėtas filtras Prekių likučiai:

Pasirinkus filtro reikšmę - Turime sandėlyje, gausite prekių sąrašą, kurių likučius šiuo metu tuime ir galite įsigyti e-parduotuvėje.

Pasirinkus filtro reikšmę - Turime fizinėse parduotuvėse, gausite prekių sąrašą, kurių likučius turime fizinėse parduotuvėse. Kurioje fizinėje parduotuvėje prekė yra, pasitikrinti galite įėjus į prekės kortelę. Žemiau mėlyno blokelio matysite parduotuvių sąrašą, kuriose prekė yra. Pastaba* Jei prekė turi spalvų, dydžių ar kitus pasirinkimus - pasirinkite jus dominantį dydį ir tuomet parduotuvių sąrašas bus parodytas.

PREKIŲ PRISTATYMAS

1. Per kiek laiko pristatote prekes?

Jūsų užsakymą stengiamės išsiųsti kaip galima greičiau. Įprastai užsakytas prekes gausite per 1-3 d.d. Švenčių metu užsakymų pristatymo laikas gali būti ilgesnis.


2. Kokie galimi pristatymo būdai? Ar pristatote į paštomatus?

Prekių pristatymo būdai:

  • Pristatymas į namus (pristatymo laikas 1-3 d.d.);
  • Pristatymas į Omniva, Venipak paštomatus (pristatymo laikas 1-3 d.d.);
  • Užsakymų atsiėmimas parduotuvėje. Atsiėmimas parduotuvėje nemokamas. Užsakymai į parduotuves pristatomi per 3-7 d.d.

3. Kodėl apmokėjimo metu nematau pasirinkimo gauti užsakymą į paštomatą?

 Jei atlikdami užsakymą nematote pasirinkimo užsakymą gauti į paštomatą, tai reiškia, kad siunta neatitinka paštomato dydžio reikalavimų, t.y., gali būti per didelė ir į paštomatą netilpti. Tokiu atveju galite rinktis prekių pristatymą į namus ar prekių atsiėmimą vienoje iš mūsų parduotuvių.


4. Ar galima atsiimti užsakymą parduotuvėje?

Taip, savo užsakymą atsiimti bet kurioje iš mūsų parduotuvių, parduotuvių sąrašas bus pateiktas užsakymo apmokėjimo metu. Užsakymo atsiėmimas parduotuvėje – nemokamas. Svarbu! Pasirinkus užsakymą atsiimti parduotuvėje negalėsite rinktis apmokėjimo grynaisiais ar kortele parduotuvėje. Tokie užsakymai turi būti apmokėti iš anksto, elektroninėje parduotuvėje pateiktais mokėjimo būdais. Užsakymai į parduotuves pristatomi per 3-7 d.d. Kai užsakymas bus pristatytas į parduotuvę, gausite pranešimą el.paštu. Užsakymas privalo būti atsiimtas per 3-5 d.d. nuo pranešimo gavimo. Kitu atveju užsakymą galime anuliuoti. Daugiau informacijos: https://www.teida.lt/prekiu-pristatymas.


5. Ar pristatote prekes į kitas šalis?

Prekes pristatome visoje Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Paslaugų kainas rasite užsakymo apmokėjimo metu.

UŽSAKYMAI

1. Kada gausiu užsakymą? Ar mano užsakymas vykdomas?

Prekes pristatome per 1-3 d.d. nuo užsakymo pateikimo. Kai jūsų užsakymas bus perduotas kurjeriui – el.paštu gausite pranešimą su siuntos sekimo numeriu. Jei užsakydami prekes pasirinkote užsakymo atsiėmimą parduotuvėje – į parduotuvę jūsų užsakymas bus pristatytas per 3-7 d.d., kai užsakytos prekės pasieks parduotuvę – gausite pranešimą elektroniniu paštu, kviečiantį atsiimti prekes. Užsakymą prašome atsiimti per 5 d.d. nuo pranešimo gavimo.


2. Negaliu įdėti prekės į krepšelį, kodėl?

Dažniausia problema, kodėl nepavyksta įdėti prekės į krepšelį yra ta, kad nepasirinkote prekės dydžio, spalvos ar kitos savybės:

Pasirinkite vieną iš pasirinkimų ir tada spauskite mygtuką Į krepšelį.


3. Kodėl netaikoma POLA kortelės nuolaida?

Gali būti, kad išsirinkote prekę, kuri nėra įtraukta į akcijos sąrašą. Daugiau informacijos rasite čia: https://www.teida.lt/pola-kortele. Nuolaidos nesumuojamos, t.y., prekėms, kurioms elektroninėje parduotuvėje jau taikoma akcija – POLA kortelės nuolaida papildomai nėra taikoma. Jei netinka nei vienas iš pateiktų atsakymų – susisiekite su mumis: tel.: +370 686 99909, email: info@teida.lt. Visada padėsime.


4. Kaip užsakyti neįgaliojo vežimėlį?

Neįgaliojo vežimėlis – įprastai yra specialiai užsakoma prekė. Norėdami suderinti užsakymą, kreipkitės adresu technika@teida.lt arba telefonu mob.+37061441583.


5. Ar galima gauti nuolaidą?

Visas akcijas, taikomas prekėms rasite čia: https://www.teida.lt/ispardavimas. Neįgaliųjų technikos kategorijos prekėms galite pasinaudoti POLA kortelės nuolaida (7 proc.), jei ją turite. Daugiau informacijos: https://www.teida.lt/pola-kortele.

Norite įsigyti didesnį prekių kiekį – įsidėkite prekes į krepšelį. Krepšelyje spauskite mygtuką Gauti komercinį pasiūlymą.

ĮRANGOS NUOMA

1. Noriu išsinuomoti prekę. Kaip tai padaryti?

Prekių elektroninėje parduotuvėje nuomotis galimybės šiuo metu nėra. Nuomojame mūsų fiziniuose nuomos padaliniuose sudarius nuomos sutartį. Kviečiame susisiekti su mumis ir aktyviai teirautis dėl prekių nuomos pateiktais kontaktais: https://www.teida.lt/kur-isigyti.


2. Kokie dokumentai reikalingi sutarčiai sudaryti?

Atvykdami turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.


3. Kaip gauti nemokamą gydymą deguonimi?

Norėdami gauti VLK kompensuojamą gydymą  deguonimi nemokamai:

  1. Kreipkitės į savo sveikatos priežiūros įstaigą, kuri teikia stacionarines paslaugas;
  2. Gaukite gydytojų patvirtinimą - konsiliumo išvadą apie būtinybę gydytis deguonimi;
  3. Pateikite prašymą bei konsiliumo išvadą UAB TEIDA el. paštu: info@teida.lt

Gavę šiuos dokumentus, derinsime su Valstybine ligonių kasa (iki 5 darbo dienų, kol yra išnagrinėjamas prašymas), sudarysime sutartį ir pristatysime nemokamai ligoniui į namus deguonies aparatą, atliksime jo techninę priežiūrą ir aptarnavimą. 


4. Koks minimalus nuomos laikotarpis?

Kiekvienas nuomos inventorius  turi jam priskirtą minimalų nuomos terminą, kuris yra nurodytas prekės kortelėje. Įranga nuomojama ne trumpesniam laikotarpiui, negu nurodytas minimalus nuomos laikotarpis.


5. Ar nuomojamam inventoriui taikomas užstatas?

Daliai mūsų nuomojamos įrangos yra taikomas užstatas. Visa informacija apie užstatą ir jo dydį yra nurodyta šalia nuomojamos įrangos aprašo. Užstatas grąžinamas Nuomininkui grąžinus nuomojamą Inventorių bei visiškai atsiskaičius už nuomą ir kitus mokėjimus pagal Sutartį.


6. Kada turėsiu apmokėti už nuomą?

Už nuomą mokama iš anksto. T.y., atvykdami nuomotis įrangą, turėsite sumokėti už įrangos nuomą sutarties sudarymo metu. Nuomos laikotarpio pratęsimas vykdomas pagal sutartyje numatytas sąlygas.


7. Ar galima įrangą išsinuomoti internetu mūsų elektroninėje parduotuvėje?

Šiuo metu tokios galimybės nėra. Visa esminė informacija apie nuomojamą įrangą susipažinimui yra pateikiama mūsų elektroninėje parduotuvėje čia. Norint išsinuomoti įrangą, kviečiame kreiptis tiesiai į pasirinktą nuomos padalinį nurodytais kontaktais, kur, esant poreikiui, galėsite sudaryti nuotolinę sutartį. Sutartis, suderinus su padalinio vadybininku, gali būti pasirašoma elektroniniu būdu. Įranga nurodytu adresu gali būti pristatoma už papildomą kainą.


8. Ar reikia turėti gydytojo siuntimą, norint išsinuomoti įrangą?

Gydytojo siuntimas nėra reikalingas. Išskyrus atvejus, kai norite gauti nemokamą gydymą deguonimi, kompensuojamą Valstybinių Ligonių kasų (VLK). Tokiu atveju reikalinga gydytojų konsiliumo išvada. 


9. Ar nuomojate šią prekę?

Visą mūsų nuomojamą asortimentą rasite šioje kategorijoje: https://www.teida.lt/visos-prekes/slaugos-ir-medicinos-irangos-nuoma. Jei jus dominančios prekės joje nėra – tokios įrangos šiuo metu nenuomojame. Jei kyla daugiau klausimų, kviečiame aktyviai teirautis, susisiekti su mumis telefonu ar el.paštu: +370 686 99909 info@teida.lt.

NEĮGALIŲJŲ TECHNIKOS KOMPENSAVIMAS

1. Kokia yra Judėjimo techninės pagalbos priemonių kompensavimo tvarka?

Judėjimo techninės pagalbos priemonės (TPP) bei sensorikos ir komunikacijos TPP gali būti kompensuojamos. Šių techninės pagalbos priemonių tvarkos aprašas patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. balandžio 4 d. įsakymu Nr. A1-211 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. sausio 13 d. įsakymo Nr. A1-25 „Dėl asmenų aprūpinimo klausos, regos, komunikacijos ir sensorikos techninės pagalbos priemonėmis tvarkos aprašų patvirtinimo“ pakeitimo“.

Oficialų dokumento tekstą rasite šioje nuorodoje.


2. Kokios prekės kompensuojamos?

Su kompensuojamų prekių sąrašu susipažinti galite čia:

  1. Judėjimo TPP atmintinė
  2. Komunikacijos ir sensorikos TPP atmintinė.

3. Kas gali gauti techninės pagalbos priemonę?

Teisę gauti nuolat ar laikinai naudoti techninės pagalbos priemones turi asmenys, kurie gyvena Lietuvos Respublikoje, yra deklaravę gyvenamąją vietą arba įtraukti į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymo nustatyta tvarka ir:

  • kuriems nustatytas neįgalumo lygis;
  • kuriems nustatytas dalyvumo lygis (iki 2023-12-31 - darbingumo lygis);
  • kurie sukakę senatvės pensijos amžių;
  • kurie yra po ūmių traumų ir (ar) ligų ir (ar) turintys judesio raidos sutrikimų, iki neįgalumo ar dalyvumo lygis jiems dar nenustatytas.

4. Judėjimo techninės pagalbos priemonės (TPP), dėl kurių kompensacijos medicininių dokumentų pateikti nereikia

Daliai judėjimo techninės pagalbos priemonių kompensacijai gauti nebūtini gydytojų specialistų medicininiai išrašai. Tokias priemones Techninės pagalbos priemonių centras gali kompensuotiiškart, jei atitinkate kompensacijos gavimo kriterijus. Su priemonių sąrašu susipažinti galite žemiau pateiktoje lentelėje:

Nuo 2024 m. sausio 1 dienos - 1 BSI = 55 EUR

Kompensuojamos judėjimo TPP pavadinimas ir kompensuojamas dydis BSI (1 BSI = 55 EUR)
Elektrinis vežimėlis
◦ Skuteris (25 BSI) *
Vežimėlio reikmenis, dalis ir (ar) detales
◦ Vežimėlio pagalbinis ratas (9 BSI)
Varytuvas
◦ Elektrinis ar hibridinis varytuvas (vežimėlio, skirto tetraplegikui, naudotojui) (95 BSI)
◦ Elektrinis ar hibridinis varytuvas (aktyvaus tipo vežimėlio naudotojui) (70 BSI)
Persikėlimo priemonės
◦ Slankioji lenta (1.5 BSI)
◦ Slankusis kilimėlis ar vartymo paklodė (1.5 BSI) **
◦ Mobilus keltuvas su stacionaria ar diržine sėdyne (24 BSI) **
◦ Sukamasis diskas (1 BSI)
◦ Atsikėlimo stovas ar diržai (2 BSI)
Tualeto reikmenys
◦ Naktipuodžio kėdutė (su ratukais ar be jų) (2 BSI) ***
Vonios (dušo) kėdė
◦ Vonios (dušo) kėdė su ratukais (6 BSI)
◦ Vonios (dušo) kėdė be ratukų (2 BSI)
◦ Stacionari dušo kėdė (3 BSI)
Vonios suoliukas
◦ Nesudėtingos konstrukcijos vonios suoliukas (1.5 BSI)
◦ Elektrinis vonios suoliukas, valdomas pulteliu (6 BSI)
◦ Vonios lenta (0.75 BSI)
◦ Nešiojamoji (pripučiama ar sudedama) vonia (7 BSI)
◦ Turėklas ar rankena (1.5 BSI)
Sėdimieji baldai
◦ Lovos staliukas (1.5 BSI) ****
Čiužinys praguloms išvengti
◦ Poroloninis ar pripučiamas čiužinys (2.5 BSI) **
◦ Hibridinis čiužinys (12 BSI) **
◦ Pasėstas praguloms išvengti (poroloninis ar pripučiamas, ar hibridinis) (6 BSI)
◦ Pasėsto praguloms išvengti užvalkalas (0.75 BSI)
◦ Čiužinio praguloms išvengti užvalkalas (0.75 BSI)
Priemonė, padedanti atlikti ir (arba) pakeičianti rankos ir (arba) plaštakos, ir (arba) pirštų funkcijas
◦ Rankinės plokščiosios replės (0.5 BSI)
◦ Kojinių ir pėdkelnių apsimovimo priemonė (0.2 BSI)

* Išvados pateikti nereikia esant nustatytam specialiojo lengvojo automobilio įsigijimo ir jo techninio pritaikymo išlaidų kompensacijos poreikiui. ** Esant nustatytam I ir II lygio individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos poreikiui. *** Esant judėjimo funkcijų sutrikimams arba esant nustatytam I ir II lygio individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos poreikiui. **** Išvada dėl slankiojo kilimėlio, mobilaus keltuvo, keliamųjų diržų, naktipuodžio kėdutės, lovos staliuko pateikiama, jei asmeniui yra nustatytas paliatyviosios pagalbos ar slaugos paslaugų namuose poreikis.

Daugiau informacijos rasite Techninės pagalbos priemonių centro (TPPC) puslapyje.


5. Ar prekei taikoma kompensacija?

Prekės, kurioms galite gauti TPPC kompensaciją, paženklintos specialia ikonėle Kompensuojama. Taip pat jų apraše nurodyta papildoma informacija, pvz.: Prekė gali būti kompensuojama. Daugiau informacijos rasite patarimų skiltyje - Kompensuojamos priemonės. Su šia preke susijusius aktualius patarimus rasite šio puslapio apačioje. Daugiau informacijos apie kompensavimą ir kompensuojamas sumas rasite patarimų skiltyje: https://www.teida.lt/patarimai/kompensuojamos-priemones.


6. Kaip gauti dokumentus kompensacijai?

Įsigydami kompensuojamąją prekę, pildydami užsakymo informaciją matysite laukelį, kuriame galėsite nurodyti, kad jums reikalingi dokumentai kompensacijai gauti. Pasirinkite šį laukelį ir mūsų darbuotojai juos išsiųs kartu su užsakymu.

Jei šio veiksmo neatlikote užsakymo metu – ne bėda, susisiekite su mumis ir mes jums padėsime. Kontaktai +370 686 99909 info@teida.lt.

KITI KLAUSIMAI

1. Kokie galimi užsakymo apmokėjimo būdai?

Daugiau informacijos apie mūsų elektroninėje parduotuvėje taikomus atsiskaitymo būdus rasite čia: https://www.teida.lt/saugus-pirkimas. Svarbu! Pasirinkus nemokamą užsakymo atsiėmimą vienoje iš mūsų parduotuvių – atsiskaityti vietoje grynaisiais ir kortele negalėsite.


2. Kaip sužinoti prekės kainą, jei ji nenurodyta prekės kortelėje?

Įprastai prekės kaina yra nurodyta prekės kortelėje. Jei prekės kaina nepateikta – tai specialiai užsakoma prekė. Norėdami sužinoti prekės kainą, spauskite mygtuką Teirautis dėl prekės.


3. Ar atliekate pėdų tyrimą?

SVEIKATOS REIKMENŲ parduotuvėse atliekame pėdų analizę ir skaitmeninį vidpadžių parinkimą. Paslaugos kaina – 10 Eur (jei įsigijami vidpadžiai, paslauga nemokama). Paslauga atliekama:

  • Vilniuje (Saltoniškių g. 9 PLC Panoramoje, telefonas +370 687 50889 ir A.Vivulskio 18, telefonas +370 616 32123)
  • Druskininkuose (Vilniaus al. 34, telefonas +370 683 07844)