D.U.K.
1. Ar turite prekę? Ar galiu įsigyti e-parduotuvėje?
Pasitikrinti, ar prekę turime sandėlyje galite kiekvienoje jus dominančioje prekės kortelėje. Įprastai, jei prekė neturi dydžių ar kitų savybių pasirinkimų, prekėms, kurias turime sandėlyje, matomas aktyvus mygtukas Į krepšelį. Taip pat tekstas informaciniame blokelyje Pristatysime per 1-3 d.d. Turime: Sandėlyje. Jei prekės šiuo metu sandėlyje neturime – rodomas aktyvus mygtukas Teirautis dėl prekės.
Prekių kortelėse, turinčiose dydžių, spalvų, ar kitų savybių pasirinkimus, pateikiama informacija:
Perbrauktas dydžio pasirinkimas reiškia, kad šios prekės šiuo metu sandėlyje neturime, Tačiau kviečiame pasirinkti kad ir neturimą dydį ir pasitikrinti, ar turime jį fizinėse parduotuvėse. Jei jus dominanti prekė yra fizinėje parduotuvėje, tačiau neturite galimybės atvykti įsigyti vietoje - susisiekite su mumis, ir mes jums padėsime ją įsigyti. Kontaktai:+370 686 99909 info@teida.lt
2. Ar turite prekę fizinėje parduotuvėje?
Ši informacija yra prieinama kiekvienoje prekės kortelėje. Jei prekę turime bent vienoje iš mūsų parduotuvių, prekės kortelėje matysite informaciją:
Jei prekė turi spalvų, dydžių ar kitų savybių pasirinkimus, šią informaciją matysite pasirinkę konkretų pasirinkimą. Pabrėžiame, kad prekių likučiai parduotuvėse nuolat kinta, pirkėjai lankosi fizinėse parduotuvėse, įsigyja prekes, todėl faktinis likutis tam tikrais atvejais gali skirtis nuo tinklapyje pateikiamos informacijos.
Jei mygtuko TURIME PARDUOTUVĖSE prekės kortelėje nematote – jos parduotuvėse nėra. Tokiu atveju, kviečiame aktyviai domėtis, susisiekti su mumis telefonu ar pateikti užklausą paspaudus mygtuką Teirautis dėl prekės. Kiekviena užklausa mums labai svarbi. Atsakysime jums, kai tik galėsime.
3. Kaip užsakyti prekę, kurios nėra sandėlyje, kada turėsite ją?
Kviečiame aktyviai domėtis, susisiekti su mumis telefonu ar pateikti užklausą paspaudus mygtuką Teirautis dėl prekės. Kiekviena užklausa mums labai svarbi. Atsakysime jums, kai tik galėsime.
4. Kaip prekių sąraše išsifiltruoti prekes, kurias turite e-parduotuvėje ar fizinėse parduotuvėse?
Jūsų patogumu, prekių kategorijose yra pridėtas filtras Prekių likučiai:
Pasirinkus filtro reikšmę - Turime sandėlyje, gausite prekių sąrašą, kurių likučius šiuo metu tuime ir galite įsigyti e-parduotuvėje.
Pasirinkus filtro reikšmę - Turime fizinėse parduotuvėse, gausite prekių sąrašą, kurių likučius turime fizinėse parduotuvėse. Kurioje fizinėje parduotuvėje prekė yra, pasitikrinti galite įėjus į prekės kortelę. Žemiau mėlyno blokelio matysite parduotuvių sąrašą, kuriose prekė yra. Pastaba* Jei prekė turi spalvų, dydžių ar kitus pasirinkimus - pasirinkite jus dominantį dydį ir tuomet parduotuvių sąrašas bus parodytas.
1. Per kiek laiko pristatote prekes?
Jūsų užsakymą stengiamės išsiųsti kaip galima greičiau. Įprastai užsakytas prekes gausite per 1-3 d.d. Švenčių metu užsakymų pristatymo laikas gali būti ilgesnis.
2. Kokie galimi pristatymo būdai?
Prekių pristatymo būdai:
- Pristatymas į namus (pristatymo laikas 1-3 d.d.);
- Pristatymas į Omniva, Venipak paštomatus (pristatymo laikas 1-3 d.d.);
- Užsakymų atsiėmimas parduotuvėje. Atsiėmimas parduotuvėje nemokamas. Užsakymai į parduotuves pristatomi per 3-7 d.d.
3. Ar pristatote į paštomatus?
Taip, pristatome į į Omniva, Venipak paštomatus (pristatymo laikas 1-3 d.d.). Pastaba: jei atlikdami užsakymą nematote pasirinkimo užsakymą gauti į paštomatą, tai reiškia, kad siunta neatitinka paštomato dydžio reikalavimų, t.y., gali būti per didelė ir į paštomatą netilpti. Tokiu atveju galite rinktis prekių pristatymą į namus ar prekių atsiėmimą vienoje iš mūsų parduotuvių.
4. Kodėl apmokėjimo metu nematau pasirinkimo gauti užsakymą į paštomatą?
Jei atlikdami užsakymą nematote pasirinkimo užsakymą gauti į paštomatą, tai reiškia, kad siunta neatitinka paštomato dydžio reikalavimų, t.y., gali būti per didelė ir į paštomatą netilpti. Tokiu atveju galite rinktis prekių pristatymą į namus ar prekių atsiėmimą vienoje iš mūsų parduotuvių.
5. Ar galima atsiimti užsakymą parduotuvėje?
Taip, savo užsakymą atsiimti bet kurioje iš mūsų parduotuvių, parduotuvių sąrašas bus pateiktas užsakymo apmokėjimo metu. Užsakymo atsiėmimas parduotuvėje – nemokamas. Svarbu! Pasirinkus užsakymą atsiimti parduotuvėje negalėsite rinktis apmokėjimo grynaisiais ar kortele parduotuvėje. Tokie užsakymai turi būti apmokėti iš anksto, elektroninėje parduotuvėje pateiktais mokėjimo būdais. Užsakymai į parduotuves pristatomi per 3-7 d.d. Kai užsakymas bus pristatytas į parduotuvę, gausite pranešimą el.paštu. Užsakymas privalo būti atsiimtas per 3-5 d.d. nuo pranešimo gavimo. Kitu atveju užsakymą galime anuliuoti. Daugiau informacijos: https://www.teida.lt/prekiu-pristatymas.
6. Ar pristatote prekes į kitas šalis?
Prekes pristatome visoje Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Paslaugų kainas rasite užsakymo apmokėjimo metu.
1. Kada gausiu užsakymą? Ar mano užsakymas vykdomas?
Prekes pristatome per 1-3 d.d. nuo užsakymo pateikimo. Kai jūsų užsakymas bus perduotas kurjeriui – el.paštu gausite pranešimą su siuntos sekimo numeriu. Jei užsakydami prekes pasirinkote užsakymo atsiėmimą parduotuvėje – į parduotuvę jūsų užsakymas bus pristatytas per 3-7 d.d., kai užsakytos prekės pasieks parduotuvę – gausite pranešimą elektroniniu paštu, kviečiantį atsiimti prekes. Užsakymą prašome atsiimti per 5 d.d. nuo pranešimo gavimo.
2. Negaliu įdėti prekės į krepšelį, kodėl?
Dažniausia problema, kodėl nepavyksta įdėti prekės į krepšelį yra ta, kad nepasirinkote prekės dydžio, spalvos ar kitos savybės:
Pasirinkite vieną iš pasirinkimų ir tada spauskite mygtuką Į krepšelį.
3. Ar taikoma nuolaida su POLA kortele? Kokia prekės kaina su POLA kortelės nuolaida?
Neįgaliųjų technikos ir slaugos kategorijo/-ų prekėms taikoma 7 procentų nuolaida su POLA kortele. Prekės, kurioms nuolaida taikoma - pažymėtos papildoma informacija prekės kortelėje. Daugiau informacijos rasite čia: https://www.teida.lt/pola-kortele. Nuolaidos nesumuojamos, t.y., prekėms, kurioms elektroninėje parduotuvėje jau taikoma akcija – POLA kortelės nuolaida papildomai nėra taikoma. Jei netinka nei vienas iš pateiktų atsakymų – susisiekite su mumis: tel.: +370 686 99909, email: info@teida.lt. Visada padėsime.
4. Kodėl netaikoma POLA kortelės nuolaida?
Gali būti, kad išsirinkote prekę, kuri nėra įtraukta į akcijos sąrašą. Daugiau informacijos rasite čia: https://www.teida.lt/pola-kortele. Nuolaidos nesumuojamos, t.y., prekėms, kurioms elektroninėje parduotuvėje jau taikoma akcija – POLA kortelės nuolaida papildomai nėra taikoma. Jei netinka nei vienas iš pateiktų atsakymų – susisiekite su mumis: tel.: +370 686 99909, email: info@teida.lt. Visada padėsime.
5. Kaip užsakyti neįgaliojo vežimėlį?
Neįgaliojo vežimėlis – įprastai yra specialiai užsakoma prekė. Norėdami suderinti užsakymą, kreipkitės adresu technika@teida.lt arba telefonu mob.+37061441583.
6. Ar galima gauti nuolaidą?
Visas akcijas, taikomas prekėms rasite čia: https://www.teida.lt/ispardavimas. Neįgaliųjų technikos kategorijos prekėms galite pasinaudoti POLA kortelės nuolaida (7 proc.), jei ją turite. Daugiau informacijos: https://www.teida.lt/pola-kortele.
Norite įsigyti didesnį prekių kiekį – įsidėkite prekes į krepšelį. Krepšelyje spauskite mygtuką Gauti komercinį pasiūlymą.
7. Atlikau užsakymą, bet negavau sąskaitos faktūros. Kur ją rasti? Kaip gauti sąskaitą už užsakymą?
Užsakymo išsiuntimo metu, PVM sąskaitos-faktūros klientams yra automatiškai išsiunčiamos užsakymo metu nurodytu el.paštu. Svarbu: kartais sąskaita gali patekti į „Spam“, „Reklamų“ ar „Promotions“ dėžutę – rekomenduojame ten pasitikrinti. Jei sąskaitos vistik nerandate, kreipkitės į mus: info@teida.lt
8. Užsiregistravau naujienlaiškio gavimui, bet negavau nuolaidos kodo. Ką daryti?
Nuolaidos kodas siunčiamas automatiškai po sėkmingos registracijos naujienlaiškiui. Svarbu: laiškas su kodu gali patekti į „Reklamų“, „Promotions“, „Šlamšto“ (Spam) ar kitą ne pagrindinę pašto dėžutę – rekomenduojame ten pasitikrinti.
Jeigu laiško vis tiek nerandate, susisiekite su mumis el. paštu info@teida.lt – patikrinsime ir atsiųsime Jums kodą rankiniu būdu.
1. Reikalinga išankstinė sąskaita faktūra išankstiniam apmokėjimui?
Jei pageidaujate gauti sąskaitą apmokėjimui, kad galėtumėte apmokėti bankiniu pavedimu - atlikite tokius veiksmus:
- Įsidėkite prekes į krepšelį visas prekes, kurias planuojate įsigyti.
- Eikite į savo krepšelį ir vietoj mygtuko Pirkti, spauskite mygtuką Gauti komercinį pasiūlymą.Užpildykite kontaktinę informaciją ir atsiųskite užklausą komerciniam pasiūlymui. Pasiūlymas bus atsiųstas per 1-3 d.d.
Kilus klausimams, kreipkitės el.p. info@teida.lt.
Ar galiu grąžinti prekę, jei ji netiko?
Taip, pirkėjams suteikiama teisė grąžinti tinkamos kokybės prekes per nustatytą terminą. Svarbu, kad grąžinama prekė būtų nenaudota, nepažeista ir originalioje pakuotėje.
Dėl išimčių bei tikslių sąlygų – kviečiame susipažinti su visa mūsų prekių grąžinimo tvarka čia.
Kiek laiko turiu grąžinti prekę?
Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos, jei jos atitinka grąžinimo sąlygas.
Kaip galiu grąžinti internetu įsigytas prekes?
Norėdami grąžinti prekę, susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu, nurodykite užsakymo numerį ir priežastį. Prekę supakuokite originalioje pakuotėje ir saugiai išsiųskite nurodytu adresu.
Taip pat internetu įsigytas prekes galite grąžinti, naudodamiesi Omniva grąžinimų paslauga.
Išsami grąžinimo instrukcija ir sąlygos pateiktos čia: Prekių grąžinimas.
Ar visas prekes galiu grąžinti?
Ne visos prekės yra grąžintinos. Pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228¹ straipsnį, vartotojas turi teisę atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties per 14 dienų, tačiau ši teisė netaikoma kai kurioms prekių kategorijoms, įskaitant:
- Higienos ir medicinos prekes, kurios buvo išpakuotos po pristatymo (pvz., ortopedinės priemonės, slaugos reikmenys, sanitariniai gaminiai, vonios ir tualeto įranga ir kt.),
- Specialiai pagal individualų užsakymą gaminamas ar aiškiai suasmenintas prekes (pvz., individualiai pritaikyti neįgaliųjų vežimėliai),
- Prekes, kurios dėl savo pobūdžio nebegali būti grąžintos dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
Norėdami sužinoti, ar konkreti prekė yra grąžintina, kviečiame peržiūrėti prekių grąžinimo taisykles arba susisiekti su mūsų konsultantais.
Kaip sužinoti, ar mano prekė yra tinkama grąžinimui?
Grąžinamos tik nenaudotos, originalioje pakuotėje esančios prekės. Medicininės paskirties ir higienos prekės, taip pat individualiai pritaikytos priemonės nėra grąžinamos (remiantis LR CK 6.228¹ str.).
Ar galiu grąžinti prekę, jei ji buvo naudota?
Deja, naudotos ar sugadintos prekės nėra grąžinamos, nebent nustatomas gamyklinis defektas.
Kas apmoka prekių grąžinimo išlaidas?
Pirkėjas padengia siuntimo išlaidas, nebent prekė buvo brokuota arba gauta per klaidą, kuri įvyko dėl pardavėjo kaltės.
Ar galima pakeisti prekę kita?
Prekių keitimo neatliekame, tačiau netikusią prekę galite grąžinti, jei ji atitinka grąžinimo sąlygas ir įsigyti kitą prekę arba apsilankyti vienoje iš mūsų parduotuvių ir grąžinti prekę joje bei kartu įsigyti jums tinkančią prekę.
Ką daryti, jei gavau pažeistą ar nekokybišką prekę?
Susisiekite su mumis el. paštu info@teida.lt arba telefonu +370 686 99909. Pridėkite nuotrauką ir trumpą aprašymą – operatyviai spręsime situaciją.
Kaip grąžinti prekę, jei neturiu originalios pakuotės?
Grąžinant be originalios pakuotės, prekė gali būti nepriimta, nebent buvo brokuota ar gauta tokios būklės.
Kur siųsti grąžinamą prekę?
Grąžinimo adresą pateiksime po Jūsų užklausos. Rekomenduojame naudotiis Omniva grąžinimų paslauga ar savo pasirinktu kurjeriu. Prekes galite grąžinti ir atnešę į mūsų fizines parduotuves.
Per kiek laiko grąžinami pinigai po prekių grąžinimo?
Pinigai pervedami per 5–10 darbo dienų nuo grąžinimo patvirtinimo.
Ar galima grąžinti dovanų čekiu įsigytą prekę?
Taip, bet grąžinami pinigai bus grąžinti kaip naujas dovanų čekis.
Ar galima grąžinti prekę į fizinę parduotuvę, jei ji pirkta internetu?
Taip, galite atnešti internetinėje parduotuvėje pirktą prekę į mūsų fizines parduotuves, personalas suformins grąžinimą, tačiau grąžinami pinigai bus pervedami per 5-10 dienų pavedimu.
1. Noriu išsinuomoti prekę. Kaip tai padaryti?
Prekių elektroninėje parduotuvėje nuomotis galimybės šiuo metu nėra. Nuomojame mūsų fiziniuose nuomos padaliniuose sudarius nuomos sutartį. Kviečiame susisiekti su mumis ir aktyviai teirautis dėl prekių nuomos pateiktais kontaktais: https://www.teida.lt/kur-isigyti.
2. Kokie dokumentai reikalingi sutarčiai sudaryti?
Atvykdami turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
3. Kaip gauti nemokamą gydymą deguonimi?
Norėdami gauti VLK kompensuojamą gydymą deguonimi nemokamai:
- Kreipkitės į savo sveikatos priežiūros įstaigą, kuri teikia stacionarines paslaugas;
- Gaukite gydytojų patvirtinimą - konsiliumo išvadą apie būtinybę gydytis deguonimi;
- Pateikite prašymą bei konsiliumo išvadą UAB TEIDA el. paštu: info@teida.lt
Gavę šiuos dokumentus, derinsime su Valstybine ligonių kasa (iki 5 darbo dienų, kol yra išnagrinėjamas prašymas), sudarysime sutartį ir pristatysime nemokamai ligoniui į namus deguonies aparatą, atliksime jo techninę priežiūrą ir aptarnavimą.
4. Koks minimalus nuomos laikotarpis?
Kiekvienas nuomos inventorius turi jam priskirtą minimalų nuomos terminą, kuris yra nurodytas prekės kortelėje. Įranga nuomojama ne trumpesniam laikotarpiui, negu nurodytas minimalus nuomos laikotarpis.
5. Ar nuomojamam inventoriui taikomas užstatas?
Daliai mūsų nuomojamos įrangos yra taikomas užstatas. Visa informacija apie užstatą ir jo dydį yra nurodyta šalia nuomojamos įrangos aprašo. Užstatas grąžinamas Nuomininkui grąžinus nuomojamą Inventorių bei visiškai atsiskaičius už nuomą ir kitus mokėjimus pagal Sutartį.
6. Kada turėsiu apmokėti už nuomą?
Už nuomą mokama iš anksto. T.y., atvykdami nuomotis įrangą, turėsite sumokėti už įrangos nuomą sutarties sudarymo metu. Nuomos laikotarpio pratęsimas vykdomas pagal sutartyje numatytas sąlygas.
7. Ar galima įrangą išsinuomoti internetu mūsų elektroninėje parduotuvėje?
Šiuo metu tokios galimybės nėra. Visa esminė informacija apie nuomojamą įrangą susipažinimui yra pateikiama mūsų elektroninėje parduotuvėje čia. Norint išsinuomoti įrangą, kviečiame kreiptis tiesiai į pasirinktą nuomos padalinį nurodytais kontaktais, kur, esant poreikiui, galėsite sudaryti nuotolinę sutartį. Sutartis, suderinus su padalinio vadybininku, gali būti pasirašoma elektroniniu būdu. Įranga nurodytu adresu gali būti pristatoma už papildomą kainą.
8. Ar reikia turėti gydytojo siuntimą, norint išsinuomoti įrangą?
Gydytojo siuntimas nėra reikalingas. Išskyrus atvejus, kai norite gauti nemokamą gydymą deguonimi, kompensuojamą Valstybinių Ligonių kasų (VLK). Tokiu atveju reikalinga gydytojų konsiliumo išvada.
9. Ar nuomojate šią prekę?
Visą mūsų nuomojamą asortimentą rasite šioje kategorijoje: https://www.teida.lt/visos-prekes/slaugos-ir-medicinos-irangos-nuoma. Jei jus dominančios prekės joje nėra – tokios įrangos šiuo metu nenuomojame. Jei kyla daugiau klausimų, kviečiame aktyviai teirautis, susisiekti su mumis telefonu ar el.paštu: +370 686 99909 info@teida.lt.
10. Ar nuomojate čiužinius funkcinei slaugos lovai?
Slaugos čiužinių nenuomojame. Jei norite išsinuomoti funkcinę slaugos lovą, galite įsigyti jai pritaikyta čiužinį mūsų fizinėse parduotuvėse arba internetu, bei gauti specialią nuolaidą čiužinio įsigijimui. Čiužinių asortimentą rasite šioje nuorodoje. Visą mūsų nuomojamą asortimentą rasite šioje kategorijoje: https://www.teida.lt/visos-prekes/slaugos-ir-medicinos-irangos-nuoma.
11. Sugedo nuomojama įranga. Ką daryti?
Susisiekite su mumis telefonu +37069683247 arba el.paštu: nuoma@teida.lt. Savaitgaliais nedirbame.
12. Ar pristatote nuomojamą inventorių į namus?
Nuomojamos prekės nėra pristatomos. Atsiimti galite viename iš mūsų nuomos padalinių: PADALINIAI. Dalis nuomojamo inventoriaus (didelės, sunkios prekės) gali būti pristatoma jūsų nurodytu adresu už papildomą mokestį. Visa informacija šiais klausimais teikiama: +370 696 83247.
1. Kokia yra Judėjimo techninės pagalbos priemonių kompensavimo tvarka?
Judėjimo techninės pagalbos priemonės (TPP) bei sensorikos ir komunikacijos TPP gali būti kompensuojamos. Šių techninės pagalbos priemonių tvarkos aprašas patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. balandžio 4 d. įsakymu Nr. A1-211 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. sausio 13 d. įsakymo Nr. A1-25 „Dėl asmenų aprūpinimo klausos, regos, komunikacijos ir sensorikos techninės pagalbos priemonėmis tvarkos aprašų patvirtinimo“ pakeitimo“.
Oficialų dokumento tekstą rasite šioje nuorodoje.
2. Kokios prekės kompensuojamos?
Su kompensuojamų prekių sąrašu susipažinti galite čia:
3. Kas gali gauti techninės pagalbos priemonę?
Teisę gauti nuolat ar laikinai naudoti techninės pagalbos priemones turi asmenys, kurie gyvena Lietuvos Respublikoje, yra deklaravę gyvenamąją vietą arba įtraukti į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymo nustatyta tvarka ir:
- kuriems nustatytas neįgalumo lygis;
- kuriems nustatytas dalyvumo lygis (iki 2023-12-31 - darbingumo lygis);
- kurie sukakę senatvės pensijos amžių;
- kurie yra po ūmių traumų ir (ar) ligų ir (ar) turintys judesio raidos sutrikimų, iki neįgalumo ar dalyvumo lygis jiems dar nenustatytas.
4. Judėjimo techninės pagalbos priemonės (TPP), dėl kurių kompensacijos medicininių dokumentų pateikti nereikia
Daliai judėjimo techninės pagalbos priemonių kompensacijai gauti nebūtini gydytojų specialistų medicininiai išrašai. Tokias priemones Techninės pagalbos priemonių centras gali kompensuoti iškart, jei atitinkate kompensacijos gavimo kriterijus. Su priemonių sąrašu susipažinti galite žemiau pateiktoje lentelėje:
Nuo 2024 m. sausio 1 dienos - 1 BSI = 55 EUR
* Išvados pateikti nereikia esant nustatytam specialiojo lengvojo automobilio įsigijimo ir jo techninio pritaikymo išlaidų kompensacijos poreikiui. ** Esant nustatytam I ir II lygio individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos poreikiui. *** Esant judėjimo funkcijų sutrikimams arba esant nustatytam I ir II lygio individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos poreikiui. **** Išvada dėl slankiojo kilimėlio, mobilaus keltuvo, keliamųjų diržų, naktipuodžio kėdutės, lovos staliuko pateikiama, jei asmeniui yra nustatytas paliatyviosios pagalbos ar slaugos paslaugų namuose poreikis.
Daugiau informacijos rasite Techninės pagalbos priemonių centro (TPPC) puslapyje.
5. Ar prekei taikoma kompensacija?
Prekės, kurioms galite gauti TPPC kompensaciją, paženklintos specialia ikonėle Kompensuojama. Taip pat jų apraše nurodyta papildoma informacija, pvz.: Prekė gali būti kompensuojama. Daugiau informacijos rasite patarimų skiltyje - Kompensuojamos priemonės. Su šia preke susijusius aktualius patarimus rasite šio puslapio apačioje. Daugiau informacijos apie kompensavimą ir kompensuojamas sumas rasite patarimų skiltyje: https://www.teida.lt/patarimai/kompensuojamos-priemones.
6. Kaip gauti dokumentus kompensacijai?
Įsigydami kompensuojamąją prekę, pildydami užsakymo informaciją matysite laukelį, kuriame galėsite nurodyti, kad jums reikalingi dokumentai kompensacijai gauti. Pasirinkite šį laukelį ir mūsų darbuotojai juos išsiųs kartu su užsakymu.
Jei šio veiksmo neatlikote užsakymo metu – ne bėda, susisiekite su mumis ir mes jums padėsime. Kontaktai +370 686 99909 info@teida.lt.
7. Kas yra BSI dydis?
BSI (Bazinė socialinė išmoka) – tai valstybės nustatytas piniginis dydis, naudojamas skaičiuojant įvairias socialines išmokas, kompensacijas ir ribas. Jis nenustato realios pinigų sumos, kurią žmogus gauna, bet yra bazė, pagal kurią apskaičiuojamos išmokos ar kompensacijos.
1. Kokie galimi užsakymo apmokėjimo būdai?
Daugiau informacijos apie mūsų elektroninėje parduotuvėje taikomus atsiskaitymo būdus rasite čia: https://www.teida.lt/saugus-pirkimas. Svarbu! Pasirinkus nemokamą užsakymo atsiėmimą vienoje iš mūsų parduotuvių – atsiskaityti vietoje grynaisiais ir kortele negalėsite.
2. Kaip sužinoti prekės kainą, jei ji nenurodyta prekės kortelėje?
Įprastai prekės kaina yra nurodyta prekės kortelėje. Jei prekės kaina nepateikta – tai specialiai užsakoma prekė. Norėdami sužinoti prekės kainą, spauskite mygtuką Teirautis dėl prekės.
3. Ar atliekate pėdų tyrimą?
SVEIKATOS REIKMENŲ parduotuvėse atliekame pėdų analizę ir skaitmeninį vidpadžių parinkimą. Paslaugos kaina – 10 Eur (jei įsigijami vidpadžiai, paslauga nemokama). Paslauga atliekama:
- Vilniuje (Saltoniškių g. 9 PLC Panoramoje, telefonas +370 687 50889 ir A.Vivulskio 18, telefonas +370 616 32123)
- Druskininkuose (Vilniaus al. 34, telefonas +370 683 07844)