Prekės
Fizinei medicinai Teida E-Katalogas 15/16 Katalogas Sveikatingumui ir sportui Uzsakyti Katalogu Spausdintas Versijas
INTERNETU ĮSIGYTŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

 

Kokybiškos prekės teida.lt elektroninėje parduotuvėje gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos (išskyrus prekes, kurios pagal šių Taisyklių nuostatas negali būti grąžinamos). Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis  ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsniu.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
  • Informuoti mus el.paštu info@teida.lt apie ketinimą grąžinti prekę bei nurodyti užsakymo numerį.

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

  • Grąžinama kokybiška prekė (per 14 dienų) turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

  • Grąžinant prekę būtina pateikti įsigijimo faktą patvirtinantį dokumentą (pvz., PVM sąskaitą-faktūrą, pavedimo kopiją) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą su nurodytais banko sąskaitos rekvizitais, į kurią turi būti grąžinami pinigai;

  • Jei grąžinama kokybiška prekė – gražinimo išlaidas padengia Pirkėjas;

  • Teida.lt iškvies kurjerį, kuris paims grąžinamą prekę. Prekių grąžinimo paslaugos kaina siunčiant per Venipak kurjerį (paslauga – Venipak kurjerio atvykimas, siuntos paėmimas Pirkėjo nurodytu adresu ir pristatymas teida.lt adresu): 5,00 Eur. Ši suma bus išskaičiuojama iš Pirkėjui grąžintinos sumos;

  • Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekė nekokybiška - tokiu atveju vykdomas prekių grąžinimas per įstatyminį garantinį terminą);

  • Pinigai už grąžintas prekes grąžinami banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių išsiuntimo dienos;

  • Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis;

  • Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų, tokiu atveju, Pirkėjas turi atsiimti prekę iš Pirkėjo sandėlio per 14 dienų.

Negrąžinamos prekės

Teida.lt nepriima šių prekių grąžinimų:

  • Pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms. Tokios prekės įprastai gaminamos ir užsakomos konkrečiam Pirkėjui, atsižvelgiant į asmeninį Pirkėjo pasirinkimą (t.y. pagal Pirkėjo pageidavimą komplektuojamos prekės, taip pat taikoma ir pagal kliento individualų užsakymą matuojamoms elastinėms juostoms ir gumoms);

  • Supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, nes nebeįmanoma įsitikinti, kad prekės nebuvo naudotos. Tai patalynė (paklodės, užvalkalai ir panašios prekės), higienos prekės, apatinis trikotažas, pėdkelnės, čiužiniai su kompresoriumi, kurių po išpakavimo ir pripūtimo jau nėra įmanoma grąžinti į pradinę padėtį ir panašios prekės;

Įsitikinti, ar prekė, kurią norite grąžinti nepatenka į teida.lt negrąžinamų prekių kategoriją galite rašydami info@teida.lt ar skambindami mums telefonu +370 37 323576.

Pažeista siunta

Apžiūrėti pristatytos siuntos kokybę reikia dar dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad pakuotė turi pažeidimų, reikia:

  • Apie tai informuoti prekes pristačiusį kurjerį;

  • Siuntos pristatymo dokumente (įrenginyje) pažymėti, kad pakuotė turi pažeidimų;

  • patikrinti pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuoti nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai užtikrinti.

Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei pirkėjas priima siuntą ir pasirašo pristatymo dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeista.

Netinkamos kokybės ar nepilnos komplektacijos prekės

Jei Jums pristatytos prekės – ne pilnos komplektacijos ar neatitinka kokybės reikalavimų, turi pažeidimų ar pastebėjote gamyklinį broką – susisiekite su mumis elektroniniu paštu – info@teida.lt.

Turėsite pateikti:

  • prekių įsigijimą patvirtinančią PVM sąskaitą-faktūrą;

  • gaminio nuotrauką, jo pakuotės nuotrauką bei pažeistą vietą;

  • aiškiai išdėstyti situaciją, įvardindami problemą ar įvardinti trūkstamą dalį;

  • nurodyti, kaip norite, kad būtų išspręsta pretenzija (1. Nemokamai suremontuoti prekę ar atsiųsti trūkstamas dalis, 2. Pakeisti prekę kokybiška, 3. Grąžinti už prekę sumokėtus pinigus).

Jūsų pateikta informacija bus įvertinta ir su Jumis susisiekta per 14 dienų.

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime el.paštu info@teida.lt, ar telefonu, nr. +370 37 323576.

Sėkmingo apsipirkimo!

Apie akcijas sužinok pirmas!
Informacija prikėjui POLA nuolaida Stipriausi Lietuvoje 2015
Visos mūsų kategorijos
Apie mus

Teida – daugiau nei 25 metus dirbanti kompanija, teikianti klientams kokybiškus ir modernius reabilitacijos, slaugos, sporto ir sveikatingumo gaminius, taip pat neįgaliesiems skirtą techniką.

 

Kontaktai
Susisiekite