Prekės
Fizinei medicinai Teida E-Katalogas 15/16 Katalogas Sveikatingumui ir sportui Uzsakyti Katalogu Spausdintas Versijas
Prekių grąžinimo sąlygos

Prekių grąžinimas, keitimas ir garantija


 

Įsigytų prekių teida.lt elektroninėje parduotuvėje grąžinimas vyksta remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, LR Mažmeninės prekybos taisyklėmis bei kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

www.teida.lt pirkėjai turi teisę grąžinti kokybiškas prekes nenurodę priežasties per 14 dienų nuo įsigijimo (prekių pristatymo) momento. Jei pirkėjui nepatinka prekių forma, spalva, dydis, modelis ar komplektacija – pardavėjas, gavęs pranešimą per 14-os dienų laikotarpį, suteikia galimybę pakeisti prekes į kitas, atitinkančias pirkėjo poreikius arba sugrąžinti už prekes sumokėtus pinigus.

Prekių pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.

Prekių grąžinimo pardavėjui išlaidas turi padengti pirkėjas.

Pirkėjas gali pasinaudoti prekių grąžinimo teise, jeigu prekės nebuvo naudojamos, jos nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos. Už pilną prekių sukomplektavimą ir supakavimą atsako pirkėjas. Pardavėjas arba jo atstovas gali atsisakyti priimti grąžinamas prekes, jeigu jos nėra pilnai sukomplektuotos ir tinkamai supakuotos.

Prekės turi būti grąžinamos toje pakuotėje, kurioje jos buvo pristatytos. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota. Prekių ar jų pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekes, negalima laikyti esminiais prekių išvaizdos pakeitimais. Pardavėjas gali atsisakyti priimti prekes, jei prekių pakuotė buvo specialiai įplėšta, sulaužyta ar kitaip sugadinta ir praradusi prekinę išvaizdą.

Pirkėjo teisė grąžinti elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes netaikoma:

  • sutartims dėl pagal specialius pirkėjo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos pirkėjo asmeninėms reikmėms;
  • sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (patalynė, higienos prekės, apatinis trikotažas ir kt.);
  • sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;

Jeigu įsigytos prekės neatitiko kokybės reikalavimų, Pirkėjas įsipareigoja apie tai raštu (info@teida.lt) informuoti Pardavėją arba kreiptis į vieną iš pardavėjo sveikatos reikmenų parduotuvių. Pardavėjas, gavęs pirkėjo skundą dėl prekių kokybės, įsipareigoja jį išnagrinėti per 14 dienų nuo kreipimosi dienos ir, jei nesutinka su pirkėjo pretenzija, jį raštu apie tai informuoti. Tuo atveju, kai pardavėjas nustato, kad pirkėjo pretenzija pagrįsta, pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekes tinkamos kokybės prekėmis, atitinkamai sumažinti prekių kainą arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 30 dienų nuo prašymo pateikimo dienos. Prekės turi būti grąžinamos originalioje – nepažeistoje ar kitaip nesugadintoje pakuotėje. Pirkėjas turi pateikti pirkimą įrodančius dokumentus bei užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą, kurioje turi būti nurodyta prekių grąžinimo priežastis.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.

Pardavėjui atsisakius priimti grąžintas prekes, Pirkėjas privalo pasiimti prekes savo sąskaita per 14 dienų. Vėliau laikoma, kad Pirkėjas atsisako grąžintų prekių dėl savo kaltės ir jokių piniginių pretenzijų neturi. Tokiu atveju Pirkėjui pinigai už prekes nėra grąžinami.

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės:


Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali UAB „Teida“ parduotuvėse arba elektroniniu paštu info@teida.lt.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

  • Prekės užsakymo numerį;
  • Dokumentus, įrodančius pirkimą;
  • Visos prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką;
  • Prekės pakuotės nuotrauką;
  • Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

  • Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
  • Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
  • Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.

Pažeista siunta


Į namus pristatytos siuntos kokybę pirkėjas tikrina dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėta, kad ji turi pažeidimų, būtina:

  • apie tai pasakyti prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente (įrenginyje) pažymėti, kad pakuotė turi pažeidimų;
  • patikrinti pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuoti nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei pirkėjas priima siuntą ir pasirašo pristatymo dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimu ir pardavimu tarp pirkėjo ir UAB „Teida“ yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime el.paštu info@teida.lt, ar telefonu, nr. +370 37 323576. 

Sėkmingo apsipirkimo!

Apie akcijas sužinok pirmas!
Informacija prikėjui POLA nuolaida Stipriausi Lietuvoje 2015
Visos mūsų kategorijos
Apie mus

Teida – daugiau nei 20 metų dirbanti kompanija, teikianti klientams kokybiškus ir modernius reabilitacijos, slaugos, sporto ir sveikatingumo gaminius, taip pat neįgaliesiems skirtą techniką.

 

Kontaktai
Susisiekite